[Tajfutas] Akarunk-e táj(ékozódási)futást? pályaelemzés 1. rész

Balázsné Krasznai Orsolya bakrorsi at gmail.com
2020. Sze. 1., K, 19:24:37 CEST

Egyetértek Sólyomnak a szalagos pályákat illető kritikájával!
Jó lenne, ha a pályakitűtők szem előtt tartanák az ebben a cikkben
olvasható, szalaggal segített pályák tervezésének szempontjait:
https://www.tajfutas.hu/hirek/12-altalanos/1895-szalagozott-palyak-kituzese

Krasznai Orsi

Mézes Tibor Sólyom <gocsejktfe at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. aug.
31., H, 9:57):