[Tajfutas] Őszi Spari Kupa Fizetési lista

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2020. Okt. 30., P, 18:45:59 CET

Szia Ábel!

Legutóbb a pécsiek írtak a témáról szájbarágóan az egyesületi listára az
ONEB/PCSB előtt, Ambrus Sanyi egy képet is csatolt. Szerintem nem olyan
bonyolult észrevenni, ha valaki kétszer van, és a nyilvántartási
számosat nevezni. (A másikat meg a külső versenyzők listájában lehet
törölni.)

A probléma egyébként abból származik, hogy külső versenyzőt rendezői
minőségben bárki bármilyen kontroll nélkül felvehet bármelyik klubba. Ez
az ENTRY egyik nagy fogyatékossága. Egy másik, hogy a csapat és váltó
OB-kon nem képes a szükséges ellenőrzéseket lefuttatni a
csapatösszeállítási határidő után, így pl. az ORVB eredménylistájában
máig van olyan csapat, amelyik nem is indulhatott volna az adott
kategóriában. És még sorolhatnám a fejlesztenivalókat (eltérő nevezési
díjak kezelése a napi versenyengedély okán, kettős dugókaszám kezelés,
kötegelt nevezési lehetőség, stb.), ami miatt már évek óta evidens, hogy
kéne egy teljesen új nevezőrendszer. Talán majd az egyik karácsonyra
elhozza a Jézuska.

Üdv,
Skuló Marci

Name: pocs_nevezes.jpg