[Tajfutas] GPS-es óra

Ádám Petrócki adam.futas at gmail.com
2020. Okt. 27., K, 11:15:22 CET

Sziasztok!
Valószínűleg sokadjára halljátok a kérdést a témában. Milyen olcsóbb
(30-70eFt) GPS-es órát ajánlanátok ifi (nem válogatott szintű) tájfutóknak
versenyzéshez és edzéshez? Mindenképpen elvárás a gpx export és erdőben
elemzéshez megfelelő minőségű track rögzítése.
Nekem egy Xiaomi Amazfit Startos 3-asom van, ami a megjelölt árkategória
teteje felé jár és én maximálisan elégedett vagyok vele. Mi a helyzet az
olcsóbb (pl. Decathlonos Kiprun) kütyükkel, milyen tapasztalataitok vannak
ezekkel kapcsolatban?

Köszönettel:
Petrócki Ádám