[Tajfutas] Tömegrajtos Csapat és Szenior Hosszútávú Bajnokság

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2020. Okt. 16., P, 14:08:42 CEST

Én pár perccel ezelőtt néztem  az adatbázisban. A szabályzat min. 4, ill. 6
perces rajtidőközt ír elő, eszerint úgy tűnik, hogy a szenior HOB nem
tömegrajtos. Ha már nálam van a szó, megemlítem, hogy még én is kacérkodok
a benevezéssel. Viszont a koronavírussal egyáltalán nem szeretnék
kacérkodni, ezért kérdezem a következőt:

Szemtelenség-e, ha szállítást is kérve, vagy ha más szenior tájfutóktól
kérek segítséget az eljutáshoz, a koronavírus helyzetben felelősen
viselkedő emberként elvárnám, hogy a vezető viseljen végig maszkot az
oda-vissza út során, és ugyanezt követelje meg minden utasától. Ha már az
autóbuszokon és más közösségi járműveken kötelező a maszk. Egyedül autózó
versenyző (vagy aki, olyanokkal együtt utazik, akikkel egyébként is
általában egy helyen van) esetén persze szükségtelen lenne ez az óvatosság.
És nem jó, hogy pl. a szemüveg bepárásodik a maszk miatt fölfelé kiáramló
kilélegzett levegőtől, bár ezt biztos ki lehet védeni valahogy.

Ha lenne kocsim és csak egyedül vagy esetleg hozzátartozókkal együtt
autóznék, akkor több versenyre is beneveznék még idén, és az NOB-n történő
részvételről sem mondtam volna le. De sajnos nincs autóm, és már érvényes
jogsim sincs, hogy esetleg béreljek egy kocsit. És a komoly versenyek
szinte mind olyan helyen vannak, ahová kocsi nélkül nem lehet eljutni. Ha
csak 1-1,5 km-t kell gyalogolni cuccal együtt, mint az Őszi Spari esetén,
nekem az is túl sok.

Kérem, hogy Lenkei-hívők és más koronavírus-szkeptikus tájfutók ne
válaszoljanak.
Üdvözlettel:
Kéri Gerzson

Nemesházi László <laszlo.nemeshazi at elmu.hu> ezt írta (időpont: 2020. okt.