[Tajfutas] Oneb 2020

Szieberth Péter szieberth at vipmail.hu
2020. Okt. 13., K, 16:37:16 CEST

Sziasztok!
Utoljára  20 évvel Mecsek kupán futott a Magyar élmezőny, egy jó szavuk
nem volt a versenyzőknek.
Lejöttek "onnan" és a tiszta többrök helyett kaptak bozótot és
szederindát. Azóta a fák megnőttek és a szederindák kezdenek kihalni.
Már előre léptünk, mert vannak akiknek tetszett.
Szerintem nem csak síkon lehet OB-t rendezni. Kicsit talán puhultunk.
Ígéretemet betartva, lassan az az első 30 év OB-s térképeit
megnézhetitek (már amit megkaptam Tőletek). Zsigmond sem volt puhány,
csak talán mi változtunk.
Általánosságban, h  kedvezzünk a mezőnynek  igyekszünk lehetőleg minél
tisztább és kevés szintes versennyel kiszolgálni. Ide Baranyába a
tájfutó mezőny jelentős része kizárólag a többrös vagy OB-ra jön le.
Messze vagyunk. Örültünk, hogy itt voltatok, aki szereit a kihívásokat
azok biztosan tudtunk valami "mást" nyújtani.
Számomra is megdöbbentő volt, pedig kezdeményezőkészségben nem vagyok a
sor végén a pályatervezés koncepciójának.
A symbolt engem nem zavart... elég időm volt mantrázni amíg a ponthoz értem.
Ha a vírus engedi a Mecsek Open többrösben lesz. A pályák (és stekkek)
meg vannak (tavasz óta), várunk benneteket.
Szieberth P. (pvm)