[Tajfutas] ONEB RouteGadget

Erdélyi Tibor etibor1 at gmail.com
2020. Okt. 13., K, 15:51:04 CEST

Sziasztok,

minden az útvonaltárról (RouteGadget), a *Hétfőn Hétkor* első előadásából,
Molnár Gábor videói:

1 RG kezi rajz - YouTube
<https://www.youtube.com/watch?v=GRpz0deO_jc&feature=share&fbclid=IwAR2LPF1uJLw79vxsWYYxYwypqNKkfPGKIGmYCyHQ16tR1_jiH5yAXECsQlA>
2 RG gpx feltoltes - YouTube
<https://www.youtube.com/watch?v=TSlNu7qcF0k&feature=share&fbclid=IwAR1FoZfjiDpChZZUx7KGweMxNoiiwFrhqS4sVP8qpZlqUWkzIOaUXH3LvxU>
3 RG kiertekeles - YouTube
<https://www.youtube.com/watch?v=mrS2EjkgTnI&feature=share&fbclid=IwAR2RtQI17QY7eKzBO5Z2WHdb0sQL9u93o9QjgG0kFnU9ddwzw6pKUbRMFD0>

Rajzoljátok be / töltsétek fel minél többen az útvonalakat.

Kelemen János <kelemen.janos111 at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2020. okt.
13., K, 15:32):