[Tajfutas] OB - az év versenye

György Bozán bozan.gyorgy at gmail.com
2020. Okt. 13., K, 12:39:30 CEST

Szabi értékelése tömör és találó, az ONEB szuper volt!
Egy homokbuckás és két dombvidéki egyéni ob után igazi kihívás
az újabban már ritkaságszámba menő "magashegyi" versenyzés.

Az ob legnagyobb értéke számomra a első lézerszkennelt domborzatrajz,
ami már a negyedik generációváltás életemben az 50 ezres, 10 m-es
szintközű KuK alaptól a fotogrammetriás kiértékeléseken át.

Ha így fejlődünk, akkor hamarosan az idősebb szeniorok Air dugókáit
drónok viszik végig a pályán...

Szabolcs Tornai <tornai.szabolcs at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. okt.
13., K, 10:57):