[Tajfutas] OB - az év versenye

Péter Marton pmarton3x at gmail.com
2020. Okt. 13., K, 11:48:51 CEST

Akinek sikerült jó eredményt elérni, annak szuper, akinek nem, annak már
nem annyira.
Egyik kat.társam, akit utolértem szidta,hordta a térképet, pontelhelyezést,
az én véleményem
szerint jó verseny volt egy rossz terepen.

Marosffy Dániel <Marosffy at interface.hu> ezt írta (időpont: 2020. okt. 13.,
K, 11:35):