[Tajfutas] MTBO Bajnoki Pontverseny, Magyar Kupa

Tibor Tamás atomtibi69 at gmail.com
2020. Okt. 6., K, 11:32:32 CEST

Sziasztok!

Az elmúlt hétvégén véget ért az MTBO szezon.
Két Országos Bajnokságnak is otthont adott a Miskolci Vasgyár.
A szombati Rövidtávú OB-n az utóbbi idők legnagyobb létszámú - 100 magyar
versenyző - teljesítette sikeresen a versenyt!

Remélem jól éreztétek magatokat, a helyszíni visszajelzések pozitívak
voltak.

Én szeretnék elnézést kérni, ha a szokottnál hevesebb reakcióim
megsértettek volna valakit a hétvégén, de mentségemre szolgáljon, hogy
nagyon keveset tudtam a verseny "szakmai" részéről, és ez vezetett arra,
hogy már megint nem voltam a nyugalom szobra.
De hát mit csináljak, indulatba gyüttem...

*Bajnoki Pontverseny végeredmény:*
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Ql6xZ0d7KFKp01BUIrszk1KKWxYg9RyzAAxIUO4Jm_g/edit?usp=sharing

*Magyar Kupa végeredmény :*
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1H2OE-skdq1up7os588fb7z-sFnXhgtC6gncFr-HRslw/edit?usp=sharing