[Tajfutas] ONEB Pótszimbol

Marosffy Dániel Marosffy at interface.hu
2020. Okt. 5., H, 09:58:49 CEST

Erre már elhangzottak az ellenérvek: papírpazarló és túl sok infó megy ki túl korán.

Hosszú távon csak azt tudom elképzelni, hogy a tájfutás követi a tájbringa példáját, ahol a térképen a pont mellé van nyomva a kód. Csak ez vszleg az IOF szabályzatig gyűrűzik fel.

Azért az ettől függetlenül tényleg érdekelne, milyen kiemelkedő járványügyi kockázata van egy pótszimbólnak.

D.