[Tajfutas] [MTBO] RE: CSTSZ III Kamaraerdő

Kálmán Kinde kalman.kinde at gmail.com
2020. Okt. 1., Cs, 06:13:47 CEST

Kedves sporttársak,

tegnap bejártam az erdőt és remekül éreztem magam, nagyon jól tekerhető,
nem sáros. Igyekeztem élvezetes pályákat tervezni, összesen 4 db-ot
(légvonalban 3,5 - 6,4 km közötti hosszúak, ideális útvonalon 100 - 190 m
közötti szinttel, 9 - 14 közötti ellenörző ponttal). A Hosszú
térképfordításos lesz, a Rövid és a Könnyű egy oldalas. Bátrabbaknak a
Hosszút és a Rövidet is ajánlom, mert így légvonalban összesen közel 18
km-t lehet tekerni 510 m szinttel. Minden pálya erdőn belül marad :-).

Gyertek bátran, lehetőleg úgy időzítve, hogy 18:00-ig be tudjátok fejezni,
mert utána a sötétség lesz úrrá az erdőben. Ezen lámpával némileg persze
lehet segíteni.

Üdv.,
Kálmán

dr. JANKÓ Tamás <jankot at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2020. okt. 1., Cs,