[Tajfutas] WMOC - úgy általában

Péter Gombkötő oldgombi at gmail.com
2020. Nov. 27., P, 00:32:38 CET

Sziasztok!
Engedtessék meg nekem, hogy a vita zárásaként, mint aki elindította, még
néhány gondolatot kifejtsek. Először is az ár-érték arányról: 2019-ben a
Karszt Kupán négy futamon indultam 50 Euróért. Három erdei - karsztos,
töbrös szuperjó  - terepen és egy városi - Rozsnyó belvárosa - terepen. Az
ez évi WMOC 5 futamot adott volna 140 Euróért. (Most a Huf/Eur arányról ne
is beszéljünk.) A szállásról meg csak annyit, hogy akkor kevesebbet
fizettem egy panzióban, mint amit itthon elkértek egy hasonló színvonalú
szállásért.
Amint írtam, a WMOC rendezése egy üzleti vállalkozás, nyereséges kell
legyen! A skandináv, svájci, japán, stb résztvevők fizessék meg azt a
nevezési díjat, ami ezt lehetővé teszi. A baj az, hogy a magyar
nyugdíjakhoz viszonyítva ez sok!
Ami pedig azt az örömteli lehetőséget illeti, hogy együtt futhatunk a világ
valamikori és mostani legjobbjaival, azt valamikor még én is élveztem. Az
olaszországi viadalon korosztályom legjobb magyarjaként bejutottam az A
döntőbe, közel 500 induló közül. Az ausztriain ugyancsak korosztályom
legjobbik magyarjaként a B döntőbe. Ezek relatív sikerek, nem sok magyar
induló volt.
De azt is megtapasztaltam, hogy egy B döntős skandináv, aki néhány perccel
utánam indult, úgy húz el mellettem, hogy egy hosszabb átmenetben csak
néhány száz métert tudtam vele együtt futni. Mások a körülményeik, a
lehetőségeik!
Induljon mindenki a jövő évi WMOC-én, aki ezt szeretné és megengedheti
magának. Reméljük, hogy a pandémiás helyzet is úgy alakul, hogy meg lehet
rendezni.
Üdv
Oldgombi

Kéri Gerzson <gfkeri at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. nov. 26., Cs,