[Tajfutas] WMOC 2021 Magyarországon!

Gyorgy Muszely muszely.gyorgy at gmail.com
2020. Nov. 25., Sze, 19:56:11 CET

Az MTFSZ honlapon Less Árontól származó cikk  szerint:(
https://www.tajfutas.hu/hirek/12-altalanos/1966-2021-ben-magyarorszag-rendezheti-a-szenior-vb-t
): *Az MTFSz vizsgálja annak lehetőségét, hogy a versenyei
zászlóshajójának számító Hungária Kupát hogyan tudná 2021-ben megrendezni
úgy, hogy az továbbra is igazi tájfutó nyaralást jelentsen, annak élvezeti
értéke ne csökkenjen valamely más verseny árnyékában. Erről hivatalos
döntés heteken belül várható*.
Gondolom a fiatalabb kategóriák is találnak kísérő versenyeket, amire
feltétlenül érdemes elmenni, én legalábbis emlékszem a kiváló meleghegyi
terepekre, amelyek később elbozótosodtak, úgy látszik, mostanra
rendbejöttek. Azok a szenior versenyzők, akik nem akarnak a drága szenior
VB-n elindulni, egy kicsit póruljárnak, de én pl. egy cseppet sem
szomorkodom, mert így is találni fogok olyan kísérő kategóriát, ahol
megküzdhetek örök ellenfeleimmel a tereppel és a térképpel!
Üdv
M. Gy.

miklos mets <miklos.mets at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. nov. 25., Sze,
18:17):