[Tajfutas] Silvanus SE téli edzés sorozat

Balla Sándor ballaskft at gmail.com
2020. Nov. 20., P, 18:32:39 CET

Kedves Dani!

Például azért, mert a vidékieknek nincs szállás lehetőségük. Zalaegerszegről
maszkban utazva 3 órát, úgy rajthoz állni, nem egyszerű. Rajtad mennyit van
naponta a szájkosár?

Legyenek már egyformák a feltételek. A versenyen sem lehet biztosítani 600
versenyzőnek a megfelelő távolságot. Minek fertőzésnek kitenni ennyi embert?

üdv, bs