[Tajfutas] Silvanus SE téli edzés sorozat

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2020. Nov. 20., P, 17:01:56 CET

Sziasztok!

Én is hasonlóképp értelmeztem, egy  valamit kicsit árnyaltabban véltem
érteni.
*"ha versenyszerű a sportolás célja* "  ezt mondja
máshol meg hogy versenyszerő, ha van éves rajtengedélye a sportolónak.
Tehát én úgy értem, hogy csak érvényes, 2020 ra szóló versenyengedély
megléte engedi meg az edzéseken való részvételt.

Bár lehet, megint felületesen olvastam.
MM

Hegedűs Béla <hbfort at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. nov. 20., P,
15:02):