[Tajfutas] Off: egy kis nyelvelés...+ SPORTSZERŰ VERSENYZÉS

Nagy Lajos nagyluji43 at vipmail.hu
2020. Nov. 20., P, 11:40:43 CET

Üdv Mindenkinek!
Nem tudom hogy még tájfutó vagyok,vagy nem. De! Nem vagyok egy nyelvzseni.A probléma országos jellegű.......Magyar államvasutak  "Személyvonat érkezik Dombóvár felől,és tovább megy Pécsre..Hogy is van ez? Ha végigmegyek Pécsen a Király utcán,minden harmadik-negyedik üzlet felirat van magyarul.Teljesen bejött az angol,ami tönkre teszi(tette) a Magyar nyelv használatát.A fiatalok már nem is igazán tudnak magyarul.Dehát mit várunk egy felnövekvő nemzedékről,akik csak az interneten képesek  (KOMMUNIKÁLNI) beszélgetni.
Ez van.Ez ellen senki nem tud tenni semmit.
Tisztelettel a nagy nyelvész......lujipapa