[Tajfutas] Off: egy kis nyelvelés...

Honfi Gabor honfig at szuperinfo.hu
2020. Nov. 17., K, 21:46:57 CET

Sziasztok,

a legnagyobb tisztelettel  javaslom - annak ellenère, hogy nekem szakmám az újságírás - , hogy ne ezzel ostorozzunk olyan sporttársainkat, akik - könnyen lehet -, hogy  a maguk szakmájában kíválóak, de a tollforgatásban nem tökéletesek. Ezen a fórumon a  sportágspecifikus mondanivaló - lenne - a lényeg, ami sajnos a hozzászólások jelentôs részében nehezen érzékelhetô.
Az off sem indokolja azt -szerintem -, hogy  sokkal fontosabb témák helyett lekösse az  listatagok figyelmét az ilyen  esti, levelezô tagozat jellegû korrepetálás.
Ellenpéldaként  sokkal inkább olvasnék Lux Ivánéhoz hasonló felvetéseket, mint az éjszakai versenyzés népszerûsítése, de akár  a sportszerû, korrekt versenyzésrôl is idôszerû lenne építô gondolatokat cserélni...

További szép estét!

Fifi

Az iPhone-omról küldve