[Tajfutas] Off: Egy kis nyelvelés

György Bozán bozan.gyorgy at gmail.com
2020. Nov. 16., H, 22:09:21 CET

Ha már "holt"szezonban vagyunk így a Covid idején,
engem kiráz a hideg, amikor egy nekrológban olvasom, hogy
"nagy szomorúsággal, szeretettel, hálával, stb. gondolunk Rád".
Így nagy betűvel, akkor nekem a Vác és Penc közötti falucska
jut az eszembe és eszem a kefét...

Miksi-TIPO <tipomiksi at chello.hu> ezt írta (időpont: 2020. nov. 16., H,
20:23):