[Tajfutas] Budapest Kupa záró futam és Egyetemi Liga 2. forduló

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2020. Nov. 11., Sze, 00:33:34 CET

Sziasztok!

A tegnapi verseny is berajzolható a Routegadget-en.

http://rg.mtfsz.hu/rg2/index.php#1179

A pályakitűzés elég sikeres volt abból a szempontból, hogy nem volt két
versenyző, aki ugyanazt a sorrendet futotta volna (leszámítva a valóban
csapatban futókat), és még én is bizonytalan vagyok utólag az összes
pont megfogásának ideális sorrendjében.

Aki nem tudott jönni, de szeretné edzéskésként lefutni, az a maradék
térképekből fel tud markolni a Tabáni Spari klubhelyiségében edzésidőben
(kedd/csütörtök délután 4 óra).

Üdv,
Skuló Marci