[Tajfutas] Tájfutó versenyszezon lezárása? - döntés szerda reggel

MTFSZ iroda iroda at mtfsz.hu
2020. Nov. 9., H, 21:50:24 CET

Tisztelt Tagszervezetek!

Kedves Tájfutók!

Az MTFSz elnöksége november 9-én, hétfőn megtartott ülésén többek között
tárgyalt az aznap bejelentett korlátozó intézkedésekről, arról, hogy
ezeknek milyen hatása lehet a tájfutó versenyszezon folytatására.

Az MTFSz elnöksége hosszas vita után úgy döntött, hogy mivel a bejelentett
rendelkezések némileg ellentmondásosak (általános rendezvénytilalom, minden
gyülekezés tilos vs. a sportmérkőzéseket zárt kapuk mögött lehet
megrendezni), a felelős döntés meghozásának érdekében meg kell várnia a
Magyar Közlönyben közzéteendő kormányrendelet pontos szövegét, és ennek
értelmezése után dönt majd az Elnökség a versenyszezon esetleges korai
lezárásáról.

A döntést várhatóan november 11-én, szerdán 9:00 körül tesszük közzé az
MTFSz honlapon.

Addig is vigyázzatok magatokra!

Üdvözlettel,

Less Áron