[Tajfutas] OCSB és HOB

Zoltan Szlavik z.szlavik at gmail.com
2020. Nov. 9., H, 14:01:47 CET

Erre valók az edzők, hogy megnyugtassák a szülőket, hogy a Tömegrajt az
csak egy szakkifejezés.
A kiírás és az értesítő közötti időt pedig csendben arra fordítottuk, hogy
magas színvonalú OB-t rendezzünk nektek.
Reméljük lesz rá lehetőségünk.
zka

Zoltán Hegedűs <z.hegedus52 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. nov. 9., H,
13:46):