[Tajfutas] OCSB és HOB

Márk Gárdonyi mark.gardonyi at gmail.com
2020. Nov. 9., H, 13:15:43 CET

Sziasztok!

A különös szabály felülírja az általánost, tehát, ha a rendelet megengedi a
sportrendezvényeket, akkor az felülírja az általános rendezvénytilalmat.
Azonban ezt csak akkor fogjuk tudni, ha elolvassuk a rendeletet, ami még
nem jelent meg. Ma este MTFSZ Elnökségi ülés lesz, reméljük addigra
megjelenik a Közlöny és informált döntést tudunk majd hozni. Találgatni
szerintem nem érdemes, ezt a kicsi időt a Közlöny megjelenéséig illetve az
elnökségi döntésig ki kell várni.

Üdvözlettel,
Gárdonyi Márk

Pap Attila <papattila at petrolterv.hu> ezt írta (időpont: 2020. nov. 9., H,