[Tajfutas] Őszi Spari - parkolás

Harkányi Zoltán harzol at gmail.com
2020. Nov. 6., P, 12:16:53 CET

Sziasztok!

Feltételezem a rendezők kényszerhelyzetbe kerültek és nem engedhetik be az
autókat sem az eredetileg tervezett, sem a később kinézett parkolóba.
A kisvonat, mint ötlet ennek megfelelően nyilván egy vészmegoldás,
ugyanakkor egyáltalán nem jó. Sőt.
Nagyon sajnálnám ha ebben a szép időben, a csodás őszi erdőben nem
futhatnék, de meglátásom szerint a teljes mezőny képtelen
vonatoztatásánál jelen helyzetben még a verseny törlése is jobb megoldás
lenne.

Még nem döntöttem el mit teszek holnap, de minden porcikám tiltakozik
ellene, hogy beálljunk a sorba a kisvonathoz, ott
összezsúfolódva zötykölődjünk, mindezt a Covid időszakban. Ráadásul még
akkor sem a célba érünk ki, hanem gyalogolhatunk a megszokottnál többet.
Majd ugyanez visszafelé. Ha ezt előre tudom nem is nevezek, pláne nem
gyerekkel együtt.

A célhely légvonalban 1,5km a falu széléről, így a parkolótól is. Ha nem
teljesen egyenesen megyünk, akkor is megúszható 2km-n belül. Szerintem
sokan szívesebben választanánk ezt, mint a vonat+gyaloglás opciót. Ezzel
kapcsolatban jó lenne ha a rendezők állást foglalnának, mert ha partizán
módon vágunk át a réten az lehet problémás lesz. Ugyanúgy gond lehet, ha
autók parkolnak le valahol bent Gánton, hogy a Kossuth utca felől tegyék
meg ugyanezt. Vagy gyalogoljunk a kisvonat által is használt úton? No az
tenne csak be igazán a menetidejének.
A rendezőknél biztos megvan az információ, hogy mit lehet és mit nem.
Várnánk alternatív javaslatot is a vonatozás mellé.

Üdv,
Harkányi Zoli

Balla Sándor <ballaskft at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. nov. 6., P,
11:11):