[Tajfutas] Fwd: OB térképek: az első OB anyaga összegyűlt

Szieberth Péter szieberth at vipmail.hu
2020. Nov. 5., Cs, 19:07:30 CET

Sziasztok!

Az első OB 1970 OCSB volt (ami most közel van a megszűnéshez).
Boxi alias Bozán György aki az első felnőtt magyar bajnok érdeme, hogy a
hiányzó N17 II.o. térképét elküldte nekem.
Ezzel teljessé vált az az elsőként megrendezett (hivatalos) OB térképei.
Csatolmányban küldöm az összeset.
Kérem úgy nézzétek, hogy ez pár évtizeddel ezelőtt volt. Valamint úgy,
hogy 100 év múlva már teljesen mid 1, hogy 50 vagy 100 évvel ezelőtt
futották.
Akik tették, mindig a legjobb tudásuk szerint futottak (ahogy most is).
Arra kérlek bennetek, hogy Boxi gyűjtő szenvedélyét segítsétek, mert az
Ő tudása fantasztikus.
Talán nem vagyok egyedül, hogy arra kérem vesse papírra, vagy ha nincs
ideje legalább videóra mindazt ami benne van.
Időszakosan megnyilvánuló múltra vonatkozó tudása ledöbbent. Kérem a
mindenkori OB rendezőit segítsék gyűjtéseit, mert lám-lám ez most (is)
segített.
Kérlek bocsájtsatok meg egy véleményt amit mástól kaptam: ha egy
"nemzetnek" nincs múltja annak nincs jövője.
Ha edzőként példát mutatok tanítványaimnak és ha még jobb is vagyok
(még) náluk, az a múltnak egy szelete. Kell mindig valamibe kapaszkodni.
Pályáztunk mi is számtalan bajnokságra, de most talán elárulhatom azt,
hogy napokat áldoztam arra, hogy Pécs -Baranyai valamikori OB  akkor
pályáit valósítottam meg volna ÚJRA. Kíváncsi lettem volna, h most mit
tudnak ugyan azon a pályán. Sajnos az erdőművelés miatt lehetetlenné
vált még kompromisszumokkal is.
Szép estét.
Sz.Péter(pvm)

Name: N19 Io.jpg