[Tajfutas] Fotó nyomtatás

Máthé István mathepista at gmail.com
2020. Nov. 1., V, 19:52:48 CET

Kedves Tájfutók!
Várhatóan a jövő hét végén rendezzük meg a 68. Őszi Spari Kupát. Ennek
apropóján csak a benevezett versenyzők közül 68 sportolónak kinyomtatok
egy verseny fényképet, amelyet én készítettem és a Flickr-en megtalálható.
A választható képek a 12/24 órás versennyel kezdődnek és a dupla pécsi
ob-val záródnak (17 album). Mindennek feltétele, hogy szerda este 20-ig
a választott képhez tartozó album nevét és a kép számát küld el nekem
e-mailben, messengeren, hozzászólásban. Az elsőnek beérkező 68 (nem
szigorúan vett) fotót A4 méretben kartonra kinyomtatom, ezek közül a
nekem 10 legjobban tetszőt pedig A3 méretben. Természetesen mindenki
csak a saját képét kérheti és a versenyen személyesen veheti át.
A 17 album itt:

--
Üdvözlettel:

Máthé István
+36209573165

Graffic-Com Bt
Telephely és levelezési cím:
1031 Budapest, Malomkerék u.1.

Székhely: 2000 Szentendre, Mathiász u.7.