[Tajfutas] házaspárok versenye

Péter Gombkötő oldgombi at gmail.com
2020. Május. 29., P, 09:23:07 CEST

Annak idején én is indultam ilyen versenyen. A verseny Tahi fölött, a
Hétvályus-forrásnál volt. Három szakaszból állt. Az első szakaszt a pár
együtt teljesítette, a második szakaszt külön-külön, más-más pályán kellett
tejesíteni, a harmadik szakaszt megint együtt.
Az értékelésnél a három szakasz idejét összeadták, a másodiknál a két
eredményből a rosszabbikat vették figyelembe.
A pároknál gyakran kialakult az a helyzet, amit a bridzsben
"tigrisparti"-nak nevezünk.
Oldgombi