[Tajfutas] rendezvényekre vonatkozó szabályozás

Kisházi Gábor gabor.kishazi at gmail.com
2020. Május. 28., Cs, 09:33:13 CEST

Idézet a tegnapi Magyar Közlönyből:
" E rendelet alkalmazásában szabadtéri rendezvény az olyan rendezvény,
amely teljes időtartamában minden oldalról fallal körülhatárolt, fedett
épületen kívül zajlik. (4) Szabadtéri rendezvénynek minősül az  a  (3)
bekezdés szerinti rendezvény, amely során a  nézőket az  időjárás
viszontagságaitól sátorral védik (például cirkuszsátor). (5) Szabadtéri
rendezvénynek minősül az a (3) bekezdés szerinti rendezvény, amely
a rendezvény céljából épített fallal körülhatárolt, fedetlen vagy részben
fedett létesítményben zajlik (például stadion, uszoda, szabadtéri színpad,
szabadtéri mozi).

(6) E rendelet alkalmazásában rendezvény különösen a sportrendezvény,
valamint a) a színházi előadás, b) a mozi, c) a cirkusz, d) a muzeális
intézményen kívül rendezett képzőművészeti kiállítás, e) az irodalmi és
könyvszakmai rendezvény, f) a közgyűjtemény, közművelődési intézmény,
illetve közösségi színtér által szervezett rendezvény "

Mindenesetre Ágasegyházán elkezdek egy kerítést építeni, a többi verseny
hidegen hagy... ;)

KG

Erdélyi Tibor <etibor1 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. máj. 28., Cs,
9:25):