[Tajfutas] rendezvényekre vonatkozó szabályozás

Zoltan Szlavik z.szlavik at gmail.com
2020. Május. 28., Cs, 09:13:46 CEST

Sziasztok,
Május 4. óta vannak hivatalosan meghirdetett teljesítménytúrák is, ez kb a
tájfutó verseny kategória. Ettől függetlenül az MTFSZ óvatos verseny
újraindítási stratégiája szerintem helyénvaló volt.
Szerencsére kedvezően alakul a járvány helyzet, ha minden jól megy és meg
tudjuk teremteni a feltételeket, akkor minden idők legnagyobb magyar
tömegrajtjának lehettek részesei július 4.-én 10 órakor és 24 órán át
csillapíthatjátok versenyéhségeteket.
Zka

Márk Gárdonyi <mark.gardonyi at gmail.com> (időpont: 2020. máj. 28., Cs, 8:43)

--