[Tajfutas] Lockdown Orienteering a WOD2020 szellemében

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Május. 17., V, 16:28:42 CEST

Sziasztok,

Ezúton is gratulálok Bárány Tamásnak, az Egri Spartacus versenyzőjének a
Lockdown Orienteering versenyben elért 3. helyezéséhez.

Szabad továbbosztani a hírt az E-csatornákon.

https://www.maprunner.co.uk/lockdown-results/

Te is lenyomhatod a The Laby Reoladed feladatot.

https://routegadget.net/laby/?maze=541642912&course=3

Mutatóba mellékelve az én megoldásom, amiért nagyon "megizzadtam".

Küld el a megoldásod ha jobb az időeredményed nálam és megajándékozlak
egy 80-s évekbeli külföldi  térképpel.

Name: 3099_Laby_Reloaded_A_Classic_Janos_Kelemen_1255_9.jpg
Type: image/jpeg