[Tajfutas] Lista moderalas

Marczis István marczisi at gmail.com
2020. Május. 7., Cs, 10:43:51 CEST

Tisztelt Lista Tagok!

A tájfutásban azt tapasztaltam mindig is, hogy intelligens emberekkel
sporttársakkal vagyok körülvéve. Ez valószínű hogy nem véletlen. Mégis
néha-néha előfordul, hogy szóban és írottan se fér a bőrébe egy-egy lista
tag.
Ez sokszor elszomorít.
Az, hogy negatív csengésű jelzőkkel illet valaki másokat, vagy másoknak nem
tetsző dolgokat nyilván belefér a vélemény szabad kifejezésébe, de
ugyanakkor nem intelligens magatartás és dühítő is. Mindegy, hogy miért
történt. Az EU-s kezdeményezés felvetése szerintem elfért volna, mivel
kevésbé a politikai oldala a lényeges, különösen, ha a kisebbségben élő
tájfutó ismerősökre is gondolunk, Márpedig mi akik ismernek ilyen
sporttársakat mi gondolunk.

Azt gondolom, hogy a sportunkban különösen intelligens emberek vannak,
ezért azt hiszem, hogy képesek vagyunk szabályokhoz igazodni, értelmesen,
tiszta, választékos, helyes és indulatosságban visszafogott mondatokat
leírni.
Az utánunk jövő sportoló generációknak pedig ebben is példát kell mutatni.

Üdvözlettel: Marczis István SDS