[Tajfutas] Off:aláírásgyűjtés a kisebbségekért

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2020. Május. 7., Cs, 09:12:55 CEST

Sajnos addig nem követtem nyomon ezt a folyamatot.
És ennek a levelezésnek az előzménye is kitörlődött véletlenül.
Tehát az a kérdésem hogy ez a szavazás amivel a Magyarországon élő osztrák
német görög román és cigány kisebbség autonómiát szerezhet? De végülis
mindegy mert a lényeg benne van az utolsó levél ben:
“Szerintem nekünk nem az a dolgunk, hogy kételkedjünk, okoskodjunk,
hanem hogy írjuk alá”
Ez most egy trendi gondolkodásmód
MM