[Tajfutas] Örüljünk?!

Pavlovics György pavlovics at smtfsz.hu
2020. Május. 1., P, 01:03:45 CEST

Bár nem vagyok jogász, de szerintem a „zárt körülmény” az azt jelenti, hogy zárt körülmény. Ez egy terem/pálya sportnál egyértelmű, de nálunk korántsem.

Tehát pl. városban nem lehet versenyt rendezni, mivel ott akaratlanul is lehetnek nézők, a futók pedig vegyülhetnek a járókelőkkel.

Erdőben- talán- lehet versenyezni, ott max. kirándulók lehetnek a nézők ill. az erdei állatok…..

Üdv, Gyuri