[Tajfutas] Kijárási korlátozás?

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Már. 27., P, 19:25:19 CET

Köszönöm Serdülő levelét, de nem kérnék személyes jogi segítséget.

A leveleimben írtak csak rávezetések voltak arra, hogy jó lenne tisztán
látni a Rendelet kapcsán, hogy pontosan kikre és hogyan vonatkozik.

Mint írtam azt olvasom ki belőle, hogy mi polgárok maradjunk otthon, de
mit tegyenek a boltok ahova nem térhetnek be vevők?

A posta, bank, hivatalos ügyek Ok:    "r) a legszükségesebb esetben a
személyes megjelenést igénylő ügyintézés, így hatósági, banki, pénzügyi,
biztosítási és postai szolgáltatások igénybevétele"

A bankokat kötelezi a rendelet, de láthatóan az MNB-nek és a
Bankszövetségnek is noszogatni kell őket, hogy nyitva legyenek.

https://index.hu/gazdasag/2020/03/27/rovidebb_ideig_de_nyitva_maradnak_a_bankok_a_kijarasi_korlatozas_alatt/

Amúgy az én bankom honlapján azt látom, hogy nem igazán lehet már
időpontot foglalni személyes ügyintézésre. (Nincs velük dolgom, mindent
elintézek a neten.)

A hétvégén majd minden a helyére kerül.