[Tajfutas] Kijárási korlátozás?

Ágnes Takács hagnosz.takacs at gmail.com
2020. Már. 27., P, 18:29:00 CET

Az én fogam már letört, a fogorvosok nem rendelnek, csak a magán ügyeletre
lehet menni, ott csak fogat húznak és  és ott is megmondták, hogy azt  is
addig, amíg nem lesz kötelező átvonulniuk, a koronavírusos betegek
gyógyítására a magánorvosoknak is, tehát számítani lehet arra, hogy kb. fél
évig nem lehet fogat csináltatni csak húzatni és azt is csak egy darabig,
azután köthetjük a kilincshez...., no meg más bajotok se legyen... mert nem
lesz orvos....

Kéri Gerzson <gfkeri at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. márc. 27., P,
17:37):