[Tajfutas] MTFSz Pályakitűző verseny 2020

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Már. 24., K, 23:10:40 CET

Tisztelt Szövetség, Kedves Listaolvasók,

Én egy ereklyét vagy díjat szeretnék felajánlani a most kiírt
pályakitűző verseny győztesének.

Ez az ereklye egy serleg, amit a Tájfutás Kupa pályakitűző verseny
győztesi kaptak anno 2002-2006 között. A versenyt Hites Viktor hívta életre.

Ez egy vándordíj volt, de 2006-ban megszakadt a folyamat és "nálam
ragadt". (Az MTFSZ50 elismerés mellett/felett van a nappalimban lévő
polcon.)

Van még kiadó hely a serleg oldalain további győztesek dicsőségének
megörökítésére. (Lásd. mellékletek)

Töltse be újra régi szerepét!

Ha a Szövetség befogadja ezt a felajánlást, akkor megtalálom a módját,
hogy felkerüljön Budapestre.

Name: PB150155.JPG
Type: image/jpeg