[Tajfutas] Bakony Kupa és Veszprém-megyei Diákolimpia

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Már. 23., H, 23:22:31 CET

Az én indokom az lenne, hogy napokkal ezelőtt visszavittem a garázsba a
hólapátot, amit egész télen egyszer sem használtam, most meg nem tudok
kimenni érte. (melléklet)

Más:

BMTFSZ50 "Kelemen és Széles országos ranglista első", írta meg a
Dunántúli Napló 42 évvel ezelőtt:

https://library.hungaricana.hu/hu/view/DunantuliNaplo_1978_12/?pg=263&layout=s

Janó