[Tajfutas] MTFSz versenyrendszer felfüggesztése

BTFSZ tajfutas at btfsz.hu
2020. Már. 17., K, 08:34:59 CET

Sziasztok!

Nyilván az alapszabályt ismerők helyből pontosan tudják, hogy a
tagszervezetekre ez hogy vonatkozik.
Ettől függetlenül a BTFSZ  érdekkörébe tartozó versenyrendszerre (Bp
Bajnokságok, Támogatott Budapest Kupa versenysorozet) ugyanaz vonatkozik
mint az MTFSZ versenyrendszerére.
Aki meg nem érzi magát "tagszervezeti tagnak" és nem minősítő versenyt
vagy közös edzést tervezett volna, kérem tanúsítson önmérsékletet.
Köszönettel:
Mets Miklós

--  "
Mets Miklós BTFSZ