[Tajfutas] Koronavírus

László Kaján oldkajla at gmail.com
2020. Már. 16., H, 07:00:54 CET

Azt ígérték, szűrik ill. megbüntetik a koronavíruson nyerészkedőket...

Ma ezt a hirdetést kaptam a lealkudutuk.hu-ról: Supair védőmaszk 5.000
Ft-ról lealkudva CSAK 1490 Ft!
Pontosan ugyanez a maszk, mint porvédő maszk kapható sok helyen, 199
Ft/csomag áron, a csomagban 3 db. maszk van. Ilyenem van nekem is otthon a
flexezéshez.

Ez már mindennek a teteje! Ne dőljetek be ilyesminek. Egyébként is mikor a
gyógyszetárban jártam, ott mindenkin kék gumikesztyű volt, maszk nem, és
kérdésemre elmondták, hogy a maszk semmit sem ér. Csak a légmentesen zázó,
szénszűrős maszk, de az is ennél a gyalázatnál sokkal olcsóbb.
Persze ki kinek-minek hisz, aszerint cselexik.
OldKajLa F65 (szerencsére mén nem F70, a veszélyeztetett korosztály)