[Tajfutas] 500-as limit

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Már. 13., P, 19:51:45 CET

21:15-kor Orbán Viktor rendkívüli bejelentést fog tenni. (Az egyik TV
adásban olvasom.)

Tán bezárják az iskolákat is?

Pécsett csak én viselek szájmaszkot
<https://femina.hu/egeszseg/szajmaszk-koronavirus/> (de minek),
szemüveget már sokkal többen. Alig használják a pécsi nagy bevásárló
központ bejáratainál felállított alkoholos kézfertőtlenítő masinát az
emberek.

Az SZTK (Rendelőintézet) folyosóján lévőt sem akarják észrevenni. Igaz,
nagy hirdetőtábla vagy botlótábla sem hívja fel rá a figyelmet.

Járj nyitott szemmel és kesztyűs kézzel. Ez a szemét COVID-19 nem is
élőlény.

Üdv,

Janó, aki már 2015 óta házi karantén van