[Tajfutas] cseheknél nincs tájfutás

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Már. 12., Cs, 17:35:57 CET

A cikkben 30 főt írnak és arra figyelmeztetnek, hogy senki ne próbálja
darabokra szedni (szétbontani) a versenyét.

http://www.orientacnisporty.cz/o-csos/csos-informuje/aktualizace-doporuceni-csos-k-aktualni-situaci-v-cr

A délutáni sajtótájékoztatón az országos tisztifőorvos, arra kért
mindenkit hogy felelősségteljes döntéseket hozzanak (nemcsak cégek,
hanem egyenként minden polgár). Ezt azért mondta, mert mozitársaságok 99
főt engedne be egy filmvetítésre. !!!!!!!!!!!!!!