[Tajfutas] Tavaszi Spari Értesítő :-(

Balázsné Krasznai Orsolya bakrorsi at gmail.com
2020. Már. 7., Szo, 08:23:18 CET

Kedves Janó!
Ez megint olyan levél, ami ellen ádáz harcot vívok, hogy ne mérgezzen a
listán! Tudod, hogy kitől akarod kérni, hiszen egy bizonyos címről küldték
a linket, légyszíves oda írd az ilyet! Sajnálom, hogy nem vagy jó
hangulatban, de ezzel nem kell megfertőzni a több száz listaolvasót!
K.O.

Kelemen János <kelemen.janos111 at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2020. márc.
6., P 23:28):