[Tajfutas] Fogadd örökbe az összes iskolát!

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Már. 4., Sze, 22:50:56 CET

Sziasztok,

Fogadjátok örökbe az összes iskolát! Ne most, hanem akkor, ha már
megcsináltuk azt amit a norvég szövetség.

Mit is? Íme egy cikk:
http://orientering.no/nyheter/orientering-kart-i-skole-og-fritid/

És ha tovább kutakodsz, akkor eljuthatsz ide is:
https://skoleorientering.no/edit-map?p=1559992470594.jpg&o=vertical&s=5000

Ez alapján nincs az a tanár, aki ne tudna egy játéktérképet előállítani.

Más: Ismeritek a "FIREBALL"-t? Az valami fahéjas energia ital?
<https://www.facebook.com/mtfsz/photos/pcb.3086404891404780/3086400481405221/?type=3&theater>:-)

Megint más: csak szólok, lehet hogy a "főni" nem említi, hogy
leragasztottam a fülnyergeimet leukoplaszttal, mert az új szájmaszkok
gumipántja iciri-picivel rövidebb, mint a hónapokkal ezelőtt
árusítottaké. Három óra használat után olyan érzésem volt, mint amikor
Oláh Katival és Benedek Istivel voltam Skóciában az 1986  évi Világ
Kupán, és az útvonalak sok helyen fiatal fenyvesben vezettek, ahol
bokától fejmagasságig összezártak a száraz ágak és lehajtott fejjel
előrehaladva (törtetve) folyamatosan karistolták a fülnyerget. Rövid
időn belül döbbenetesen tud fájni. (Mellékelve egy csapatfotó.)

Az ára az akkori (elmondás szerint) 25,- Ft/db helyett (tény) 359,58
Ft/db. Délután éppen vásárolhattam belőle max. 10 db-t.

Figyeljetek egymásra, vigyázzatok magatokra.

Janó, aki most egy picit maródi