[Tajfutas] Sprint rendezés veszélyei

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Már. 1., V, 23:53:07 CET

Sziasztok,

A svájci válogatott Portugáliában edzőtáborozik. Erdőben is és városban
is váltót gyakoroltak a minap.

Tán emlékeztek arra, amikor megírtam, hogy addig lesznek városi futamok
amíg nem történik egy baleset. Említettem, hogy Tove is egy
kerítéskapunál történő éles fordulónál rásodródott az úttestre, ahol
érkezett egy "Barkas". Mákja volt. (pár éve volt a VB-n)

A csatolt filmeket nézzétek meg és a városi futás kezdetén látni fogtok
egy balesetveszélyes helyzetet. Itt ketten is leamortizálhatták volna
magukat.A felnőtt válogatott keret jobb ha nem nézi meg a filmet, mert
egyből tudni fogják, miért vannak már a rajtban 2-3 perc hátrányban.

https://www.facebook.com/dhubmann/videos/2801900806554369/

A tanulság az, hogy jó alaposan meg kell választani azokat a helyeket,
ahova a rendezőnek kellő számú forgalomirányítót szükséges telepítenie.
A kettes fokozatú új barna szín nem fog megmenteni senkit.

Üdv, és altatónak egy frankó kis film a MTFSZ egyre aktívabb Facebook
oldaláról: https://vimeo.com/371883164 (+18)
<https://vimeo.com/371883164>