[Tajfutas] 8. Tisza-tó kupa

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2020. Jún. 30., K, 10:00:42 CEST

Sziasztok!

Tominak és minden más élversenyzőnek pedig egy valódi kieséses
sprintversenyen is lesz lehetősége gyakorolni a Runner's Choice elemet,
amit én pályaszakasz-választásként magyarosítottam.

Szeptember 6-án rendezzük Budapest Kieséses Sprint Bajnokságát a
fővárosban egy technikás terepen. Részletek a jövő héten.

Üdv,
Skuló Marci