[Tajfutas] Street View Orienteering - Venezia

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Jún. 13., Szo, 21:00:12 CEST

Sziasztok,

Mi más lehet az ember célja, ha rajthoz áll egy versenyen, ha nem az,
hogy célba is érjen.

Elstartoltam Velencében
<https://game.o-club.net/?fbclid=IwAR0O9tQT06OvN--SDVccEUj0ZD9F5y49scMzxpP2ulr_1KousTgGx8j31Yg#/venezia>,
ahol életemben csak egyszer futottam. Egy örökkévalóságnak tűnt a
virtuális pálya teljesítése.

Többször eljutottam a gondolatig, hogy feladom.

Jelentem, teljesítettem. Az eddigi pazar célokkal szemben a lagúnák
városában egy sablon sikátorban ért a végzetem. (Lásd. melléklet)

Bő 32 perc, tán fénykoromban futva hamarabb teljesítem. Aki spíler a
Street View használatában, az áruljon el pár trükköt arról, hogyan kell
az elágazásokat bevenni.

A rendezők tanácsa sem segített rajtam néhány derékszög bevételében
<https://www.facebook.com/Virtual-Orienteering-Races-OGame-101848681521990/photos/pcb.172224987817692/172225731150951/>.

Ne habozzatok, a céltól csak egy ugrásra van a Szent Márk tér.

Bárány Tamást (ETC) szólítjuk a rajthoz.