[Tajfutas] IFI válogatott program

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Jún. 9., K, 10:19:43 CEST

Szia Tibor,

Részlet a felnőtt válogatott 2019 programtervéből:

A válogatott versenyzők jelentős része rendelkezik saját GPS-es órával,
továbbá a válogatottnak magának is van GPS loggere, amelyet a válogató
versenyeken, illetve válogatott edzőtáborokban az érintett versenyzők
rendelkezésére bocsátunk. Ennek értelmében 2019 évben csak azok a
világversenyre utazó versenyzők részesülhetnek anyagi támogatásban, akik
a válogató és kiemelt versenyek GPS trackjeinek legalább 80%-át
feltöltik az adott futam RouteGadget oldalára.

Részlet az utánpótlás válogatott most megküldött 2020 évi programjából

A válogatott versenyzők jelentős része rendelkezik saját GPS-es órával,
továbbá a válogatottnak magának is van GPS loggere, amelyet aválogató
versenyeken, illetve válogatott edzőtáborokban az érintett versenyzők
rendelkezésére bocsátunk. Ennek értelmében 2020 évbencsak azok a
világversenyre utazó versenyzők részesülhetnek anyagi támogatásban, akik
a válogató es kiemelt versenyek GPS trackjeineklegalább 80%-át feltöltik
a válogatott RouteGadget oldalára.

Kérdéseim:

1. A felnőtt válogatottnál mik voltak a tapasztalatok? Tudták tartani a
80%-t?

2. Hol található meg a válogatott RouteGadget oldala
<https://www.tajfutas.hu/valogatott>?

3. Miért nem lehet 100 % az a 80%-ék?

4. Hogyan működik Hajdu Erik GPS nyomkövetője?