[Tajfutas] VÉRTES KUPA - fizetések

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2020. Júl. 29., Sze, 20:48:38 CEST

Kedves Rendezők!
Az OSC mint sportegyesület nem igazán funkcionál, sok tartozása van,
számlájára nekünk tájfutóknak nincs ráhatásunk.
Mivel a Hangya egyesületben is tagok vagyunk, annak számlájáról
megpróbáljuk legkésőbb pénteken átutalni a szükséges összeget. Ha ez nem
megy, akkor valakinek a magánszámlájáról is utalhatjuk? A felületen
szabadon választható a számlázási cím?
Üdv
Mets Miklós

Károly Mészáros <ttt.tata.2004 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. júl.