[Tajfutas] Skalka OB - megyei éjszakai

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Jan. 31., P, 18:06:47 CET

Sziasztok,

A Baranya megyei TFSZ jövő keddi elnökségi ülésén döntenek arról, hogy
február 7-n 18:00 kezdettel megrendezik-e a Megyei Éjszakai Bajnokságot.

Most engedtem le az ablakom rolóját. Na mit láttam az ablakon kívül?

Jegesmedvét? Áááááááááá.. Szúnyogot!!!!!!

És mi vár rád májusban?

https://www.facebook.com/mtfsz/photos/a.190647700980528/3015627111815892/?type=3&theater

Csak csendesen szólok, hogy a WOD 2020 is májusban van. Kaptunk egy
fricskát az IOF észt elnökétől a vasárnapi edzői konferencián. Csökkent
a WOD résztvevők száma kis hazánkban!!