[Tajfutas] Skalka OB

Erdélyi Tibor etibor1 at gmail.com
2020. Jan. 31., P, 09:50:59 CET

Ezért kár volt itt maradnod.

Idézek egy korábbi leveledből:
Amikor friss versenybíróként feliratkoztam erre a listára azt azért tettem
mert azt hittem, hogy itt szorosan a versenyekhez kapcsolódó információk
lesznek. Azonban rájöttem, hogy ami ide felkerül azt elérem az entryben
vagy az adatbankban is. Cserében kapok napi 10-15 e-mailt amiből maximum 5
releváns a többi Miska bácsi levelesládája. Nekem azokra sajnos sem időm (8
órás munkarend+egyetem+magánélet) sem tárhelykapacitásom nincs. Szívesen
olvasnám az ilyeneket - ha kedvem van - például a honlapon blog formájában
mert nagyritkán van olyan politikai tartalomtól mentes tartalom ami akár
érdekes is lehet. Ezért kénytelen leszek innen leiratkozni. (csak, hogy
lehessen írni, hogy de kevés a fiatal...)
Maradok Tisztelettel minden senior és aktív sporttársammal szemben!

Simics János

János Simics <janossimics at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. jan. 31., P,
9:27):