[Tajfutas] Skalka OB

Vankó Péter vanko at eik.bme.hu
2020. Jan. 31., P, 09:43:54 CET

Egy magyar...
Ennyit az előítéletességről ...
:-(

[Azt nem tudom, h mi a helyzet a parkolással: korábban volt olyan hír,
hogy sms-ben lehet fizetni a parkolásért. Az is lehet, h ez csak szlovák
számról megy, és ezért kell/lehet a külföldieknek a relax-ban venni.
Persze az is lehet, hogy nem így van, és a skalkai sípályát üzemeltető
cég tényleg diszkriminál, és szemét a külföldiekkel. De akkor ezt ŐK
teszik, és nem a SZLOVÁKOK!]

[[Szerintem Szlovákiában sok dolog sokkal jobban megy, mint
Magyarországon. Tavaly sokat jártam Skalkára: ingyenes parkoló, ingyenes
pálya, web-en on-line látható, hol jár ép a ratrak. Abba kéne hagyni a
"szlovákozást", "románozást", (zsidózást, cigányozást, stb)!]]

VP
(szlovák névvel, nagyon távolról valószínűleg részben szlovák
származással, stb. - de nem ez a lényeg)

PS: látom, közben többen válaszoltak gyorsabban, de azért elküldöm, mert
fontosnak tartom